Igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför

Konstigt hur saker så snabbt kan förändrats. Det kan lixom aldrig få vara bra i ett tag, utan det ska alltid vara något.. humm. Ajaa, långhelg vilket är riktigt skönt. Igår var det sacomässan. Då målet var att kanske hitta någonting spännande att ägna sig åt efter studenten. Men jag vet inte jag, inte direkt sugen på att fortsätta med plugg. Isåfall ska det vara något riktigt kul, där det är mer praktiskt än teoretiskt. Men framtiden får avisa vad som sker. Det är förövrigt ännu en lugn helg för mig. Men jag vänta en helg till, för nästa vecka ska jag ju åka iväg till min kärevänn i örebro. Kommer nog bli allt annat än lugnt.. höh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0