The beauty of love as it was made to be

Dags för lite skrivande då. Tog en paus från mitt rederiet tittande nu(höhö ska försöka se så många avsnitt som möjligt), så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Förutom lite jobb så var det i fredags älmsta natta, som förövrig är så överskattat. Men trots de så vill man ändå dit. Införskaffade mig en silvering som är en gamal gaffel, min mamma har lika dan typ så nu matchar vi varann. Sen godis köpte jag en massa. I går jobbade jag även min sista dag för i sommar, så nu är jag fri de sista veckorna innan skolan börjar igen. Funderar även på att dra in till stan någondag, måste ju spendera lite av min lön jag fick förra veckan, höhö, Nej nu ska jag fortsätta kolla vidare.

Mumford & Sons – Sigh No More


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0