Lead me to the truth and I will follow you with my whole lie

Trötter, ja det är mitt namn det just nu. Fick tvinga mig upp klockan 07;45 imorse för att följa med papps till Norrtälje. Kan säga såhär, min plånbok gråter lite nu efter dagens shopping besök. Men jag kan skatta mig lycklig i mina nya inköp iaf, en blus, en skjorta, ett par byxor och sen min efterlängtade volume master, wohoo. Det har även hunnits med ett par rederiet avsnitt i dag med, är som besatt! dock har jag bara sådär 289 avsnitt kvar, hehe. Som den mångfalldige mästare jag även är så har jag slängt ihop en blåbärspaj ikväll med, sitter finfint de på den lilla kaggen.. hmm


Mumford & Sons – Sigh No More
(istället för att sätta ut en låt sätter jag ut hela albumet för alla låtar är lika bra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0