you turn me on like an electric feel

Hello people! har haft ett litet uppehåll på 3 dagar. Har så mycket att göra. fast jag orkar inte ta tummen ur arslet och sätta igång. Men iaf. Hade prov på styrketräningen igår, gick bra tycker jag. Hoppas på att få minst VG där i alla fall. Sen har jag ju fortfarande kvar min äckelsvenska rapport kvar att skriva. Ska sätta igång med den nu snart. För övrigr aå har dagen varit en kort dag, hade bara Grako nu på morgonen för matteläraren var borta idag så slapp den lektionen. Så skönt att för en gångs skull komma hem halv 1. I morgon är det fredag och jag är riktigt glad över att veta att det bara återstår en dag sen väntar en veckas lov med sovmorgon. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0