Tisdag!

Skola igen då..

Sitter ensam nu och väntar på lektionen som börjar om typ 15 minuter. Det är grako som gäller nu.

Gårdagen vart en lugn och vardaglig födelsedag med skola som vanligt. När jag kom hem väntade yttligare ett litet paket på bordet. Då var det mamma o pappa som hade åkt och köpt ett minneskort till min mobil eftersom dom hade glömt att beställa det när dom beställde mobilen. Sen så stekte pappa pannkakor med sylt o grädde till min födelsedags middag.. Tack till er alla för alla fina gratulationer föresten:) Nog om det.

Idag är det en annan liten plutt som fyller år. Nämligen Stefanie, grattis min BÄSTA vän!!<3<3<3


Föresten, DET SNÖAR UTE!!! det har inte hänt i oktober sen när jag föddes för 17 år sen


Kommentarer
Postat av: desiree

aa jackan finns kvar

2009-10-15 @ 15:33:17
URL: http://dventura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0