Three is a charm Two is not the same I don't see the harm So are you game?

Hola amigos!

Ligger och chillar efter dagen som varit. Skola som vanligt som börjar 08;50, always the same. Grako som gällde och jag kan säga att nu är jag trött på att förstora upp bilder pixlar efter pixlar i hundratjugofem år. Efter var det matte, jobbade inget som vanligt. Men lärarna har lugnat oss med att det inte är någon fara om vi får IG nu, bara att sitta o plugga på resurstiderna sen och göra det som vi inte klarade. 

Kollar runt lite på nätet, behov av en ny vinterjacka. Får väl se vad det blir, tror mamma skulle lägga till lite så jag kan köpa en everest. För i år ska jag ha en, såååå sköna är dom.

Imorrn blire ålandsbåt med mitt crew, TAGGA!

Körde på red lips idag, hot or not?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0