That doesn't kill you just make you stronger

Bättre sent än aldrig, eller vad sägar man? iaf söndag kväll just nu och jag ligger i sängen och tare lugnt, riktigt trött men när jag kollar på klockan och den bara visar kvart över 10 så vill man ju inte sova. Fast i själva verket är den ju egentligen kvart över 11, så inte konstigt att jag är trött. I alla fall. Idag har det varit en tråkdag framför tvn och datorn. Laddade ner en film i morse, den gamla klassikern "poltergeist", men efter att ha sett en läskig video från Youtube om folk som filmat spökupplevelser och våldnader o sånt så vågade jag helt enkelt inte kolla på den. Haha.. Idag har jag ritat mycket, fick nåt ryck bara, blir så ibland. Har också funderat på min nästa tatuering som förmodligen blir i nacken. Jag vill skriva en text där det står" that doesen't kill you just make you stronger". Anledningen till det är att jag tycker det är ett bra motto. Jag har haft ett jävligt jobbigt år kan jag säga. Men jag lever fortfarande, jag har överlevt jobbiga tider i skolan, hemma och när det gäller kärlek. Så tycker det passar helt enkelt. Och egentligen är text ett tråkigt motiv tycker jag, därför gör jag i nacken som lätt går att döljas.


Nåt att satsa på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0