Shopping

Tjabba! Idag blev det en tripp in till huvudstaden för lite shopping och mat med fröken Gärdestad. Trevligt var det, något som tyvärr görs allt för softa.. men så blir det när mina föräldrar är cp OCH INTE LÅTER MIG FLYTTA, åtminstonde till Norrtälje i alla fall borde jag få flytta. Men men. Som sagt gick först och käka lite donken, fick även en liten födelsedagspresent med(a) lite olika smycken, det tackar jag hjärtligt för:) sen gick vi och shoppa. Efter ett par timmar var hon tvungen att åka hem, men jag gick vidare och hittade lite saker.


tights                                                      jeans leggins


skjorta (vet dock inte om jag ska behålla den eller ej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0