Just kidding

Närå skoja ba nyss, spårade lite.. hihi. Ibland får man va busig

Idag har det varit en typisk tisdag, eller rättare sagt en typisk höst-tisdag. Ni vet när solen lyser sådär och lurar en att det ser ut att det är jätte varmt ute när man kollar ut genom ett fönster, sen när man går ut fryser man arslet av sig? en sån dag. Dagen började med Grako där vi fortsatte med vårat lilla projekt som går ut på att vi ska låssas som att vi ska vara med på en mässa och ställa ut om norrtälje o försöka få ungdommar flytta hit. Ahh typ så går det ut på.. Jag är typ färdig med alla skisser=långt före planeringen, så går väl som smort skulle jag väl säga. Sen var det svenska där vi skriver en rapport som vi började med när vi började terminen, ett utkast ska lämnas till läraren v,43 och jag har inte skrivit en rad på min rapport kan jag säga.. fick en liten lapp av min lärare som det stog" det är nog dags att sätta fart nu". ska man hålla med tro? Sen var det idrott, kul var det faktiskt.. aah det var min skoldag.. nu när jag är hemma har jag bara legat i sängen och lyssnat på musik.

Förövrigt är det idag 6 dagar kvar.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0