Freitag

Har inte varit så mycket skrivande de senaste dagarna. Men igår var jag inte hemma på hela dagen. Igår efter skolan drog jag, Daniel och Kim till Rimbo för att gå på Rimbomarknaden. Var första gången jag var på den, och den var riktigt stor.. för stor. Man tröttnade efter ett tag då man såg samma grej var 10 meter typ. Och att det var svinigt kallt och både fingrar och tår förfrös gjorde inte saken bättre. Men vi var där i ett tag iaf, köpte brända mandlar, sura rämmar o lite sådär. Drog sen tillbaka till Norrtälje och åkte till Kim för att plugga. Men ikke! vi drog till Vickningen och köpte hamburgare och satte oss och kollade på Idol istället. Jag somnade lite oxå. Åkte med bussen hem runt 10 tiden och var hemma efter 11.

Idag har det hittills bara varit skola.. inte så speciellt mycket seriöst har gjorts menmen. Sitter för tillfället ensam, då typ marioteten av 2an har multimedia nu, så jag har hål.. jobbigt läge..

Ska nog lägga mig o vila i soffan lite innan samhällskunskapen börjar..

Se yaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0