Dream on

Halloj där!

Dagen har bestått av äta, sova, äta sova osv... Hehe kanske inte riktigt men nästan. Vaknade imorse och la mig och kollade på en film. I min ensamhet satt jag faktiskt och kollade på Drag me to hell,, den var rätt läskig faktiskt. Sen åkte jag o pappa ut och övningskörde. Att köra på vägen är en baggis för mig, men att parkera var inte så lätt som jag trodde. hehe. Vi åkte upp till Älmsta, där jag också testade att parkera, gick väl sådär. Väl hemma sen igen så la jag mig ner och tog en liten powernap framför tvn. När jag vaknade så kände jag för att baka, och det är ju faktiskt kanelbullens dag, men pallar inte ställa mig baka bullar, så gjorde en kladdkaka istället som i slutänden smakade cola godis;s hur det nu gick till..

 

Nu har pappa och jag suttit och sökt lite på nätet efter lite resor, då det är prat om att åka iväg. Tyvärr blir det nog inte över jul o så som var tänkt, då allt typ är fullbokat nu. Men till sportlovet typ. Har kollat på resor till bla Hawaii, Mexico, Kuba osv..Var egentligen så att vi ville åka till Thailand, men alla åker dit hela tiden och är inte så speciellt längre.. men jag vet inte riktigt var jag vill... Men sålänge inget är bokat får jag nöja mig med att fortsätta drömma..


Kommentarer
Postat av: Madde

När kommer nästa inlägg halååå? :) tjing!

2009-10-06 @ 17:06:38
URL: http://gardestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0