watch out babyface!

är så trött, på alla idioter till killar, som visar sig vara nåt man inte alls visste om. Kan inte någon med lite power, någon som typ gud banka vett i alla störda jävlar till killar?, det skulle göra livet så mycket lättare för oss tjejer.

Nog om det, blev tillsagd igen om att jag blivit lat och skriver inga blogg inlägg, sorry! men finns det verkligen någon som ens tycker att min blogg ens är intressant?;s svårt att tro det i alla fall.

Idag har det varit en väldigt lång dag, speciellt sista timmarna, då man hade professor kalkyl på medieproduktionen. Han är så långdragen och seg på att berätta saker, och måste verkligen gå in djuuupt på allt. Sov faktiskt första timmen, då han bara visade upp ett powerpoint spel om fotohistorien. Skönt, men lite läskigt må jag säga, för man vill ju inte visa för läraren att man somnat lixom^^, sen så hoppa jag till ett par ggr, jag fick sånna här ryck, som ni vet att man kan få ibland när man sommnat, så det känns som att man faller ner eller något sånt, skummt känns de som iaf;s

En annan ganska läskig sak var att på svenskan så frågade Anette(svenska läraren) om vi visste om någon bra bok. Jag berättade då om,"I taket lyser stjärnorna"(som faktiskt är min favorit genom tiderna). Så säger Rebecca till mig
-Visste du att det ska komma en film om boken? så svarar jag tillbaka
-Ja dom har sagt så i typ 2 års tid nu, så den lär väl aldrig komma.. Och jag har gått och väntat as länge på att den ska komma, sen glömmt bort det. Men just idag när vi pratade om det, så när jag kom hem så visade dom en bio trailer om den filmen och att den har premiär snart, snacka om sammanträffande och läskigt att de hände just samma dag:P Men jag MÅSTE i alla fall se den när den har premiär:D vem vill gå med mig?(AA)

Nu måste jag rota igenom garderoberna efter nå kläder som jag ska ha på mig morron, sen är det nog läggdags,
NightyNight!<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0