Onsdag

Hemma igen då från skolan, har kännts som att det har varit en oändligt lång dag, med en massa håltimmar. Och vet inte vad det är med alla, men de har blivit någon" surpuppa" epedemi(eller hur de stavas) till oss i klassen, om vi inte passar oss så kommer någon snart slå ihjäl någon, illa!.  Vi började kolla på American history X idag på engelskan, så jävla bra film, har sätt den ganska många gånger förut, fast den är ju lite brutal sådära, men men.
Vi fick också goda nyheter idag om att vi som har foto på mediaproduktionen kan ta sovmorgon imorrn, eftersom claes fortfarande är sjuk, så den tackar vi för:) men tror inte de kommer gå några bra bussar för mig, så blir säkert inte så mycket sovmorgon för min del:/

Jag har börjat tänka på det här med sommarjobb oxå, hade tänkt söka något antingen i Norrtälje eller i Stockholm, och kanske om jag får något att jag kan jobba på helgerna också, har ändå inte så mycket annat för mig om helgerna längre, så kan lika gärna göra någon nytta och tjäna lite cash, men jag vet inte riktigt vart jag vill jobba, och om dom tar emot såna som är så unga som mig osv. men ska glo runt lite i alla fall. 
Nu väntar middagen på bordet, Bon Appétit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0