Ny header

Som ni ser så har jag gjort om bloggen lite, gjorde en ny header för den förra var så tråkigt, så vad tycker ni?:)
Fast jag skulle gärna vilja lägga in någon bild där det vita fältet är på sidan, men vet inte hur man gör, så om någon vet hur man gör och vill hjälpa mig så hojta till!

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade runt halv 11 då jag väckte my för att jag var tvungen att gå upp, min buss hem gick en timme senare. Sen så har jag bara suttit vid datorn och så:)

Vet ni vad?, jag håller på att sluta med min hemska barndoms vana, att sluta bita på naglarna. Jag vet att det är så hemskt och rent sagt äckligt, men vad ska man göra lixom om de är något som man gjort sen typ 15 år tillbaka?
Men nu har jag slutat i alla fall och sakta men säkert så växer dom ut och förhoppningsvis blir fina och långa naglar:) måste köpa något nagelack som stärker dom oxå, eller typ franskmanikyr då blire fint:)

Imorgon var det prat om att jag och Johanna skulle ses och hitta på något, men hon lät lite tveksam när vi pratade, så vi får väl se. Orkar inte sitta hemma hela helgen igen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0