Internet lös:'(

Idag är det första gången jag sitter på internet sen i torsdag,,De är något trassel hemma då Telia ska slå ihop sig med någon eller vad det nu var.. så vi ska få internet nu i veckan någon gång. Så jag får väl ta tillfälle i akt att dra nytta av skolan så mycket det går. Jag har ju inte kunnat blogga i helgen, och de är väl inte precis någon katastrof, mitt liv är ju inte precis så att kalendern är fullproppad me en massa saker som jag ska göra. Men i fredags kom i alla fall Daniel, Celie och Kim hem till mig på kvällen så vi hade en filmkväll, den blev väldigt trevlig och mysig, och vi kolla på film hela natten, sen så somna vi vid 4 någon gång. Sen så vaknade jag av att en viss DANIEL började hoppa på mig och kim i sängen, CPBARN!, hähä
Sen så åkte dom vid 11 tiden, och jag la mig i sängen och kolla på film och sen så sussade jag om igen:)  Varken lördagen eller söndagen var så speciell händelse rik. Men i söndags visade dom filmen om world trade center på tv, den var väldigt bra faktiskt, värd att se om man inte sätt den ännu, fast kommer inte ihåg vad den hette...

Nu är det iaf måndag, och jag sitter ännu en gång på denna tråkiga datakunskap, och vi ska nu sätta oss ner och skissa ihop förslag om hur vi vill att våra hemsidor som ska handla om oss själva ska se ut.. Så nu får jag väl sätta igång. Kommer nog inte blogga nå mer idag, så hej då, pusssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0