Innan man vet ordet av, är tiden förbi

Sitter och har en liten nostalgi kväll. Kollar på gamla bilder, videoklipp och till och med gamla reklamvideos från när man var liten^^  gud vad tiden går fort asså, saknar verkligen de gamla tiderna som fan. Sitter och pratar med Johanna nu på msn oxå, och kollar på alla kul bilder vi tog för ca ett år sen, herre gud asså, saknar det och henne! Och hon som snart åker bort i ett år till usa:( har inte tänkt så mycket på det fören nu när jag ser alla bilder och så, så nu tänker jag att vi måste hitta på så mycket vi kan innan hon åker. Så får se om vi ska ses nästa helg:) Måste börja umgås mer med både henne och my och sen stefanie, saknar er alla verkligen jätte mycket!<3


Johanna & jag början av 08:)<3                                       Jag & Johanna 08^^<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

aaw gumman, saknar tiderna med <3<3

2009-01-24 @ 22:32:28
URL: http://johan-na.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0