Ida nostalgi

har precis hämtat upp en massa bilder från brorsans bilder, och asså, jag finner bara ett ord Herregud!! varför? jag säger bara varför stoppade ingen mig från mina dumheter? är det verkligen möjligt att man kan se så fruktansvärt förjävlig ut asså? fy på mig bara, fyy!

                                         
06, finner inga ord        tidigt 07 fortf ush!    Emo stilen hade börjat
                                                                           försvinna, men lägg märke
                                                                           till TH affishen i bakg. (07)
                              
Med ett stort kliv så         HEJHEJHEJ (08)      Idomin period.va ska man säga?(08)
kom jag in i fjortisvärlden(07)

                   
Min period försvann(08)    And here I'm:) 09

Kommentarer
Postat av: &&&Thor&&&

Hilser i fra Norge;D



Søt i dag å du Ida<3

2009-01-25 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0