I wanna taste every part of your lips

Direkt när jag vaknade i morse gick jag upp till kylskåpet och tog fram den lilla pizza biten som blev kvar från igår och värmde på, sen gick jag raka vägen tillbaka till sängen och la mig ner och kollade på Twilight som jag hade laddat ner. Den var faktiskt väldigt bra tycker jag, inte så mycket vampyr film som jag hade trott, men det var väldigt romantisk och gullig i alla fall^^,. Sen så har jag spenderat halva dan på att kolla på alla TopModel avsnitt som dom visat på 3an. Det fick mig att tänka på att vi kanske ska fota lite coola bilder imorgon i fotostudion, om Celie och Daniel fortfarande är med på det. Men tar väl med mig lite grejer ifall att:) sen så har jag utväcklingssamtal imorgon med.

Nu ska jag äta och sen skutta in i duschen:) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ni får använda fotostudion i skolan eller? Kul isf, tänkte välja media faktiskt :p

2009-01-25 @ 18:32:10
Postat av: Anonym

och vem är du da?:)

jaa vi får använda den när vi vill:)

2009-01-25 @ 19:08:52
Postat av: becca

åh, ska ni fota imorgon eventuellt?

jag vill också (a) men har du sagt till celie att hon ska ta med sig kameran isf?

2009-01-25 @ 19:48:40
Postat av: becca

åh, ska ni fota imorgon eventuellt?

jag vill också (a) men har du sagt till celie att hon ska ta med sin kamera isf då?

2009-01-25 @ 19:49:54
Postat av: my

Varför har du inte frågat mig om jag vill vara med? :O-.-

2009-01-26 @ 08:19:20
URL: http://vivalamy.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var jag som skrev =) glömde skriva namn, alltså antar att du kanske vet vem mia jag är ;P

2009-01-26 @ 21:24:10
Postat av: Mia

det var jag som kommenterade :) glömde skriva namn! :p antar att du vet vem mia jag är ;p

2009-01-26 @ 21:25:38
Postat av: Anonym

förstog nästan att de var du även fast du inte skrivit ditt namn:) heh

2009-01-26 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0