frihetens sista dag

Ja jag vet, jag har blivit så lat och har inte orkat att skriva någon blogg.. Har tröttnat på internet helt enkelt och alla dessa communitys, men får väl försöka komma igång snart, jag kan ju inte ha ett " tycka synd om mig" liv för alltid och koppla bort omvärlden.. Och sen så är min blogg så otroligt tråkig, asså utseende mässigt, hanna gjorde en jätte fin header åt mig förut som jag råkade ta bort, fast hade ändå inte kunnat använda den nu, eftersom anton var med på den. Därför har jag suttit och gjort en ny, jätte enkel och ganska ful header, men det duger, bättre än inget i alla fall.. Men problemet är ju att jag vet ju inte hur man gör ju!!!   aja, ska fråga hanna om hjälp(A) hihiii

Idag är det sista lovdagen:/ fast ärligt har jag faktiskt saknat klassen och ska nog bli rätt skönt att komma tillbaka igen,,jag vet att jag kommer ångra att jag ens sa det där.. men så ligger det till:) Idag har jag bara slappat och kollat på en film som jag laddade ner, kollade på 27 dresses, den var helt okej faktiskt, fast jag har blivit så kräsen på filmer, var länge sen jag såg en film som var riktigt bra. Men skönt att ha en dag då man bara får slappa riktigt ordentligt, innan man måste pallra sig upp kl 6 på morgonen igen.. Skulle ha träffat Steff idag oxå, fast hon var med eric och visste inte riktigt när hon skulle komma hem så, nu är det nog för sent.. men men:)

Nu får jag hjälp av Hanna me min blogg, så snart får ni i allafall se en liten finare förbättring:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0