Blondies have more fun

Hallå gott folk=)
Idag har det varit en så otroooligt skön dag, mer sånna här dagar tack!, fick ha sovmorgon till klockan kvart över 9, då jag gick upp och fixa mig och sen så åkte jag med mamma och pappa in till norrtälje, käka frulle sen när vi kom fram med:)
Sen gick jag till skolan då, hade inte någon lektion på typ 1,5 timmar, så snosa runt lite i skolan under tiden, sen så kollade vi bara klart på filmen på engelskan, sen var skoldagen slut för mig:D
När vi slutat så gick jag raka vägen till Salongen för att jag skulle klippa och färga håret. Kan säga en sak, fy saaatan va de sved och så i hårbotten, är jätte öm nu efteråt, men det var det värt:) så nu är jag riktigt blond igen, är så fint så, och tillsammans med hårförlägningen så är det pricken över i:et^^,  
Efter ca 2-2,5 timmar var jag klar och gick ner på stan för jag var i behov av att köpa en ny foundation, och dom hade precis den som jag var ute efter på H&M och det var annons pris på just den oxå, perfekt!, sen så frågade jag där oxå vilken åldersgräns det var för att jobba där, tyvärr så var det 18, eftersom man får stå i kassa o så, sen frågade jag på B-young oxå, fast gällde samma sak där. Men sen gick jag till TeamSportia, och dom lät lite mer possitiva, och sa att jag skulle skriva ihop ett litet cv och sen återvända, så tyckte hon att jag verkade trevlig och passade jobbet så de lät lovande Nu är jag hungrig, för jag har inte ätit någon middag, pusspuss
                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0