tjockis #1

Och så blev det äntliiiigen lov!:D

Idag åkte vi skridskor på idrotten, säger bara AJ!,
Simon kommer där och bromsar så man hör bara "swiiich" och ser hur snön flyger under skridskorna, precis så som hockeyspelarna gör. Så säger jag " men suck Simon, så där kan väl jag också göra" och där kommer jag, visst jag fick nog till bromsen, men de blev så tvärt att jag stupa frammåt och landa på mitt vänster knä:(  så går de väl antagligen när man skryter lite för mycket i förväg.

nu sitter jag och svullar som faaan:D glass och chips, det är livet det:D haha


Absolut godaste glassen, och har den heeeeelt för mig själv(A)
+ en till^^ TJOCKIIIIS!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Har precis ätit upp en hel Ben&Jerrys, inte mer glass haha :D:D

2009-02-20 @ 22:38:59
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0