Sjukling

Idag har jag då varit hemma ifrån skolan, fast har inte mått så jätte dåligt idag, förutom en extrem magvärk som har kommit och gått som den vill. Under dagen har jag lyckats kolla på alla amerikanska serier som finns tror jag, och det är det sämsta med att vara sjuk. Finns absolut inget kul att se på tvn!, orkade inte ladda ner någon film heller, så tillslut när jag tröttnade på att se "våra bästa år", satte jag igång, en gammal klassisk vhs film, Fucking åmål fick det bli... haha, plötsligt kändes det som att man var tillbaka på 90 talet, då dvdn inte fanns:P

Har varit lite seg, så inte fören nu har jag lagt in bilderna på datorn ifrån fredags, då jag och Daniel var i stockholm och gick på bio, och såg i taket lyser stjärnorna:) Det var en bra film, och var för övrigt en väldigt trevlig kväll att umgås med daniel:)

 Popcorn:D                                                    Daniel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0