polis polis potatis gris:)

Kom precis hem från en låååååååååååååååång dag i Norrtälje.. fan va jag hatar att gå me mor och far när dom stor handlar mat, tar seriöst 32094114624 miljoner år.  Fast gosh vilken tur vi hade idag då, precis när vi nästan kommit in till norrtälje, efter det där ankaret ni vet? så kommer en bild och räcker upp två fingar mot oss... Vi ba vafan va de där då? så börjar vi klura vad männskan mena med det, så sa jag det" hon kanske mena att de står poliser där framme", och mycket riktigt så gjorde de det oxå när vi kommer bakom kurvan:P tur att pappa saktade ner farten då, annars hade inte farbror blå varit så glad:)

Nu har vi fixat me alla papper så att jag ska få mitt leg, och bankkort, skönt:) men asså fotot var ju inte de bästa, visst finnen jag oroat mig över syns inte men de blev som en mörk skugga under mitt öga så det ser ut som att jag har en blåtira^^ men aja skit samma:P  var också på körskolan och fixa med lite papper och så gjorde jag ett syn test, som jag klara galant;)

Nu ska jag sitta och vänta på att pappsen ska göra pannkakor, mumma:D

mitt leg foto som man ser sååå mycket av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0