People to se, time is precous

Torsdag idag då.. Idag har jag ställt upp som modell för Daniel till hans lilla projekt han håller på med, en sak har jag lärt mig idag i alla fall, att jag ALDRIG ska bli modell, fy satan att stå och försöka stå och posa och göra sig"snygg" framför kameran, det är inte min grej riktigt, ganska svårt att vara seriös på kort som andra tar(är ju en helt annan sak när man är i sin ensamhet med kameran och kan posa lite hur som helst). Men men får väl se om det går att använda ens någon bild som han tog:P

Juste jag skrev förut för nån vecka sen eller nåt att jag försöker sluta bita på naglarna, så titta så dom har börjat växa ut:D fortfarande inte långa, men på god väg:) Fast den lyckan varar väl inte länge med tanke på bowlingen imorrn-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0