Latmask!

Jag är så fuckng så lat så jag orkar/glömmer alltid bort att skriva i bloggen:P
Fick en komentar om att jag borde lägga upp lite mer bilder, och det håller jag med om. Men jag är oxå för lat för att ha med mig kameran hela tiden och fota mina, "jätta roliga och händelserika" dagar.. Men ska försöka iallafall:)

Jag har typ blivit beroende av Disney ikväll, och Disney musik! är så jävla underbart att bara och lyssna på de gamla låtarna som man känner igen från sina favoriter från när man var liten. Har gått och förälskat mig i Vanessa Hudgens-Colour of the wind, som är med i Pocahontas. Den är så fin...


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha okej där ser man :)

Va härligt! Det är sådär med mig faktiskt.. Har blåsor i munnen så har inte gått mätt på flera dagar.. :( Kan knappt äta eller någonting.. Jag har varit hemma från skolan hela veckan. Men ja, får hoppas att de blir bättre illa kvickt! :) Kram och puss <3

2009-02-05 @ 10:20:32
URL: http://curious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0