Can't stop now, don't you know I aint never let you go, don't go

Söndag kväll igen då, har precis kollat klart på den nya beck filmen som dom visade på tvn. Den var väldigt spännande och bra faktiskt.  Tidigare idag har jag spenderat dagen hemma hos Stefanie och för det mesta spelat Rockband, är ju så jäkla beroende framkallande att spela ju. Börjar faktiskt lära mig spela på trummor nu så att jag klarar hela låten ut, och sen så klarade jag faktiskt att köra en halv låt på expert me gitarr:o känn på den! hihiii

Imorgon är det skola igen då, inte ett dugg taggat, har varit så skönt att få sova ut dom här dagarna. Men det är ju inte så speciellt långt kvar till sportlovet heller så, får väl stå ut lite.

Men nu ska jag nog runda av lite med det jag håller på med och sen lägga mig och sova. Så godnatt allesammans! pusspuss


Kommentarer
Postat av: lollo

om du använder mer bilder tjejen så lovar jag att komentera mera :D

2009-02-03 @ 20:55:34
Postat av: lollo

om du använder mer bilder tjejen så lovar jag att komentera mera :D

2009-02-03 @ 20:58:15
Postat av: Therese

Hej Ida gumman!

Har inte upptäckt din blogg förrän nu ;D

Allt bra med dig? Kram Therese (tessi)

2009-02-04 @ 20:07:59
URL: http://curious.devote.se
Postat av: Anonym

jaa jag är lat med att både skriva och lägga upp bilder:), men vem är du lollo?:)

2009-02-04 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0