Can you love me faster then a devil?

Har precis kollat klart på she's the man, Igen. Såg den igår oxå^^  men den är så jävla rolig så man tröttnar aldrig:P
Har också laddat ner High school musical 3 som jag ska se ikväll, vet inte om det är mina favorit filmer, men dom är väl rätt bra och har man sätt 1an och 2an så tycker jag att man ska se 3an oxå. Men det får inte bli fören senare ikväll.

Hade ju sagt att jag skulle plugga idag oxå, men ikke! asså jag är så jävla lat,  nån som har tips på hur man ska göra för att man verkligen ska sätta sig ner och plugga och inte göra annat? för tvn och datorn står ju alltid där och nästan ropar på en så man ska strunta i plugget;s haha.

Nu har jag lovat mammi att städa mitt rum, för jag kan erkänna själv att de ser ut som en bomb har varit i farten eller nåt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0