alone after all..

Alla <3 dag idag då...  en ganska så överskattad dag faktiskt tycker jag, fast så säger jag säkert bara för att jag inte har någon att dela den med:P  hah nej men, visst det är mysigt me en sån här dag,, men alla gör en sååå stor grej av det, men men:P

Igår så kom Mysan pysan hit, så hade vi en liten mysig filmkväll och kollade på boogeyman3 och twilight..igen, fast my hade inte sett den:P  Idag när vi vaknade så satte vi igång madagaskar,  och sen så åkte hon hem.
Efter det så borde jag ha pluggat, med tanke på att min engelska essä ska va klar till på måndag, plus naturkunskap prov då oxå.. men det får jag ta itu med imorgon, för nu vill jag bara ta de lugnt:)  snart börjar melodifestivalen oxå^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0