ajajaj

Måndag igen, och denna måndag är hemsk! Efter frukosten får jag världens magont, och kunde knappt stå upp när jag skulle sminka mig, kändes som att jag bara skulle svimma eller spy eller något.. la mig ner i soffan ett tag, och då lugna det ner sig, men kom sen tillbaka när jag tog ett nytt försök att försöka sminka klart mig. Tänkte att det kanske skulle bli bättre av att komma ut i friska luften, men eftersom att jag var så seg så var jag tvungen att springa till bussen, då allt bara blev mycket värre när jag kom fram.. tillslut kunde jag inte hålla tillbaka, och där stog jag och skämde ut mig, med lite kräk i munnen:D myyyys! fast ingen kanske såg(A) Efter att stå och vela fram och tillbaka om jag ska ta bussen eller inte, så sätter jag mig på den ändå, var ju tvungen eftersom jag hade tid hos min öronläkare nu på morgonen.. men resan gick bra:) tror att allt magont beror på att jag dricker oboy så snabbt på morgonen, brukar nästan alltid få ont i magen, men inte så här så jag börjar kräkas. Och dum nog var jag och drack mjölk på lunchen idag, så nu har jag jätte ont i magen igen och mår illa:/ tror jag ska ta nästa buss som går hem... Men nu har jag i alla fall datakunskap, och har precis blivit klar med första sidan till min hemsida, den blev nog inte så bra som jag ville^^ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0