T R Å K!!!!

HEJ JAG HAR JÄVLIGT TRÅKIGT OCH HAR INGET LIV... typ. Känns det som i alla fall. Dagen har bestått av... ingenting, typ. Var över ett par timmar till min farfar och hälsade på då även min kussinvitamin med c/o var där. Annars har jag bara varit hemma och kollat tv. Såg madagaskar medan jag låg och väntade på att fjorton suger skulle börja på Ztv. Men när den började insåg jag att jag bara såg den för ett par veckor sen och hade inte alls lust att se den längre. Så kan det gå höhö. Var även inne på mitt gamla playhead konto, som jag sorligt nog fortfarande har kvar(mest för att jag kan skicka gratis sms därifrån när det är nödäge). Men i alla fall kollade på gamla bilder som jag har i mina hemliga album. Så såg jag en gamal bild på anton från när vi var tillsammans och såg även att någon hade kommenterat den. Vem kan de vara då? Jo bloggaren Christopher Rahlenfelt även känd som krilleboi och cha cha Krille. Den kommentaren är vissligen gamal, men på den tiden då han kommenterade hade jag inte en aning om vem människan var. I alla fall,  han hade skrivit att anton var söt, hahaha guuud jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0