Set me free, set me out on the run, lift me up to the sun

Två inlägg på 1 vecka, dåligt, riktigt dåligt gjort av mig! men har som sagt inte mått så bra, både fysiskt och psykiskt. Men bättre tider kommer, höhö. Trippen till åland med mor och far igår var roligare än jag trodde. God mat och roliga personer i baren gjorde det grymt roligt. Utan att skryta måste jag bara tillägga att jag måste varit den populäraste tjejen i baren under kvällen, höhö.(var massa firmafester om bord, så det var mycket killar som åkte) räkna ihop det till 8 killar som kom och frågade om lov till att dansa, haha(inga gamla snuskgubbar som tur var) men sa nej eftersom det är lite pinigt när mor o far kollar på. Men det var en kille som aldrig gav upp utan kom och fråga stup i kvarten, så tillslut gav jag mig och sa ja, och då såg jag att han faktiskt var lite söt med. Var även en kille som satt med oss hela resan som var GRYMT lik Erik från idol, inte årets utan erik som är med i EMD. Höhö, han var rolig och bjöd mig på drinkar. Sen vart det lite taxfree handlande inför nyår, vart jag nu hamnar. Tjatar på mor och far om dalarna, men dom kan ju aldrig ge ett svar, hmm. För övrig fråga steff tidigare idag om jag ville vara med my och henne ikväll. Var på lite dåligt humör och sa nej, men jag får se kanske ringer upp och frågar om jag kan komma, man skall ikke vara sur i detta jule tider, hoho:) Aa de var väl allt, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0