pirripirr i magen

Tjabba, tillbaka här igen nu. De senaste dagarna har jag varit med johanna tillexempel. Åkte till henne i söndags, och så gick vi på stan för att kolla in rean och shoppa lite. Köpte väl inget på rean, förutom ett par trosor. Annars köpte jag ett par leggins och sen en klänning till nyår. Igår när jag kom hem så satte sig pappa och jag direkt oss ner och beställde bussbiljetterna till dalarna, så imorgon åker jag:D wiiiie. Får först skjutts till uppsala, sen åker jag till gävle där mathias kommer och hämtar mig. Så fucking jävla nervös, men det är väl inte så konstigt? har aldrig träffat människan irl, bara snackat över internet/telefon konstant i 4 års tid. Men det kommer gå skit bra känner jag, vi kommer nog ha lika roligt som vi haft de senaste 4 åren. Alla kanske inte förstår det där med att lära känna en person över internet och lixom" men vadå, man kan inte lära känna någon över internet" som tex mina föräldrar. Men jo, till en viss del, vi kan varandra innan och utantill, har ju lixom trots allt gått 4 år! Vet att det såklart kommer vara nervöst i början då vi ses, men det kommer nog inte hålla länge tror jag. Ska vara där tills på söndag hade jag tänkt, så blir alltså till att fira nyår där med han och hans kompisar. Ska även spela en massa GH som han hade köpt, sen åka pulka i romme^^ höhö, vad ska ni göra över nyår?


Kommentarer
Postat av: von Erran

Han har faktiskt berättat om dig :)

2010-01-21 @ 22:09:47
URL: http://vonerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0