Paint it all black

Har precis målat klart mina naglar, svart like always. Tycker det är ruskigt fint med svart på korta naglar nämligen. Dagen har väl inte sett annourlunda ut än de andra. Skolan då jag bara hade 2 lektioner och sen hem och slappa. Lekte lite med camen ett tag också, även om det kanske inte tar allt för bra bilder. Har även ägnat lite tid till att kolla runt på nätet efter saker som jag kan önska mig i julklapp. Även fast jag inte behöver nåt speciellt så vill jag ändå att det ska ligga en massa paket under granen på julafton, så jag försöker hitta på saker jag kan önska mig. För övrigt så har jag väl inget mer att berätta om. Ska väl sova snart, såfort naglarna har torkat bara .

pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0