Jag ser det snöar

höhö hade helt glömt bort bloggen faktiskt. Så jag får väl ta igen nu. Nu äre äntligen jullov i alla fall, så jävla skönt! I fredags var det lite julavslutnings mys i skolan då vi först kollade på bio i skolan(vi har ju stora projektor dukar) sen så dansa vi runt granen, sen var det avslutning i aulan då estet sjöng o så. Efter kom mamma o pappa och hämta mig så åkte vi till stan då mamma o jag gick runt och jag fick visa saker jag gilla, sen så gick hon ensam och köpte lite, till julklapp alltså. Även fast jag trorjag vet att hon köpte de jag visa så är de väl lite kul på julafton iaf än att bara få ett kuvert med pengar i. På kvällen åkte jag in till Norrtälje igen för att dra till Sara på fest. Det var riktigt trevligt faktiskt. Blev en ganska tidig kväll, men det gör inget. Sov hos Daniel i alla fall. Sen igår mådde man ju som man förtjänat, inte så kul att sätta sig på bussen hem kanske. Men men, det var en kul fest i alla fall. Nu väntar jag på mamma så ska vi baka pepparkakshus.

Ps. Det snöar som attans ute nu:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0