God jul alla söta♥

Så det vart jul i år i igen, fast det kommer det väl alltid va, höhö. Tänkte bara skriva lite kort. Vid 3 tiden kom farmor och farfar hit och det blev of course Kalle Anka. Sen vart det julbord, jag äter inte så mycket på bordet längre, men skinkan har jag längtat efter, och julmusten såklart. Har även öppnat lite julklappar. Var lite kläder och smycken sen resten pengar. Förväntar mig inte så mycket längre när det gäller julklappar, för önskar ju mig inget speciellt och då blir de ju svårt för mamma att handla, så blir pengar istället. Men bra det med. Nu ska jag i alla fall gå och kolla på "svensson svenssons jul" så jävla bäst, " Vafan är det där för jävla stolpskott? vart är arne waise" höhö. Aja ha en fortsatt god jul:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0