Första December

Kom hem för någon timme sen och sitter nu med en rygg som värker. Dagen har varit lååååååång känns det som, och skulle lätt kunna somna på dirren om ja la mig i sängen nu. Men Dagen har bestått av en massa lektioner. Först svenskan i morse då vi kolla på någon isländsk film som SÖÖÖÖÖG! busigt nog så somnade jag nog lite så slapp ju lite av den. Sen vart det grako. Efter vart det idrott och känner mig utpumpad efter den. Inte så konstigt då vi körde Ki-box och man körde på som tusan. När vi slutat så hade jag kunnat åkt hem, men gick istället till stefanie som stog och jobbade på singö choklad för dagen. Alltid lika gott att gå in där(A) Åkte hem med hennes mor efter 6 tiden då vi fått stått ute och frysit häcken av oss innan då vi vänta på henne. Ja och nu är jag hemma, ska hoppa in i duschen och förmodligen sova efter det, jag behöver verkligen sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0