2009

Har varit ett år som har gått upp och ner. En kul grej att göra såhär på slutet, snodde listan från Kenzas blogg faktiskt.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag sommarjobbade på riktigt för första gången, trots att det gick som det gick(dock inte mitt fel att det blev så). Jag fick min första snefylla. Och eftersom året inte är över ännu så kan jag ju skriva att jag träffar mathias för första gången under våra 4 år av vänskap.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja en faktiskt, min barndomskompis, dock har vi inte så bra kontakt längre.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är!
5. Vilka länder besökte du?
Inga(förutom åland ett x-antal gånger, men räknas ej). Men nästa år blir det av ett par ggr iaf:)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010
Tycker att jag har haft det mesta i år, men det såklart, någon pojke som man tycker om skulle väl inte sitta fel. Men jag klarar mig utan också.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Hmm, vet inte. Eller min födelsedag är väl alltid en dag jag minns kanske:P
8. Vad var din största framgång 2009?
Trots jobbiga saker som hänt så har jag lyckats koncentrera mig på skolan och andra viktiga saker. Jag har lyckats gå vidare även fast det har varit svårt.
9. Största misstaget?
Brytt mig om en person om och om igen, utan att fått något tillbaka.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har väl varit förkyld, sen någon stukat fot och arm hit och dit kanske.
11. Bästa köpet?
mina converse och alla leggins^^
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig glad i år. Tack vare vännerna!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
hmm många. En låt som alltid får mig att minnas är slide- go go dolls. Lyssnade på den om och om igen på mobilen i bilen påväg till dalarna med stefanie i sommras. Tänker alltid på det såfort jag lyssnar på låten.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och faktiskt. Har som sagt varit ett svårt år känslomässigt, men klart jag har varit glad mycket också.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Festat mer kanske:P
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Släppt det som gjort mig ledsen mycket tidigare.
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen. Mina närmsta vänner är ju tyvärr bortresta, så har inte täffat dom ännu.
19. Blev du kär i år?
Nej
20. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn såklart:D sen alla söndagar med repriser från Gray's, Ugly betty, DH, OTH m.m
21. Bästa boken du läste i år?
Har nog inte läst någon bok i år.
22. Största musikaliska upptäckten?
Kan inte komma på något.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Få vara med vännerna såklart! Sen klockan jag fick av Kim och Daniel betyder så mycket, den är så mycket mer än bara en klocka för mig.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Middag hemma hos mig med de bästa:D med tacos och champagne, sen massa svull och Wii på kvällen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det kommer alltid finnas saker som kan göra saker bättre. Men man får nöja sig med det man har.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hmm, mycket leggins:D 2009 bästa året då jeansleggins blev modernt, ALDRIG MER RIKTIGA JEANS! så jäävla obekvämt.
29. Vad fick dig att må bra?
Vännerna såklart.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
oj, inte så besatt av kändisar.
31. Vem saknade du?
A.. sen Madde faktiskt, träffas allt för sällan nu för tiden:/
32. De bästa nya människorna du träffade?
Är otroligt glad att jag har kommer så grymt mycket närmre de i klassen i år.

Sen kom jag på en sista egen fråga
33. Hur kommer 1010 bli för dig?
Jag tror att 1010 kommer bli ett bra år. Har mycket att se fram emot. Först ska vi i familjen förhoppningsvis resa iväg någonstans till sportlovet någon gång. Sen blir det London med klassen i maj. Sen sommaren kommer nog bli lika trevlig som alltid. Sen fyller jag ju faktiskt 18 i oktober, längtar som fan. Ut på krogen när man känner för det, skaffa körkort och åka vart jag vill när jag vill. Ja jag tror att 1010 kommer bli ett bra år.

My, steff & jag, i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0