Valborg

Idag är det valborg, och jag kan gissa att typ 95% av Sveriges ungdommar sitter taggade nu inför kvällens stora fester som är. Men jag är nog en av de 5% som inte är det. Jag ska nog bara ta det lugnt ikväll, för jag kommer nog hem ganska sent ändå. Eller ska åka in till Stockholm idag och shoppa, och det är ju jag taggad för:) sen så slutar vi nog lite tidigare också, för lärarna ska kolla på 3ornas mösspåtagning som är idag oxå, 3orna springar runt så stiligt stiligt har jag sett här, med både klänningar och kavajer. Man blir ju bara såå jävla avundsjuk och kan tänka sig hur glada dom är idag när dom får ta på sig studentmössorna, och bara har någon månad kvar i skolan. Men det här året har gått så snabbt endå, så snart så är det nog min tur också:)

Jaja har tema nu, skriver kanske mer ikväll när jag kommer hem! puuuuss

Kommentarer
Postat av: Isa

Läs gärna mitt senaste inlägg om horoskop och svara gärna vad just du tror! Ha en bra måndag:)

2009-05-04 @ 14:23:53
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0