Slut på det roliga

Sådär ja, nu var man hemma igen då!
har faktiskt inte varit hemma något alls typ, eller jo en snabbis på 10 min igår, men det räknas inte.
Var ju tjejkväll hos stefanie i lördags då My också kom. Var en sjukt mysig kväll, med singstar, guitar hero och buzz, och sen chips o så såklart. Kändes som förr i tiden då det alltid var vi 3 som umgicks, tyvärr är de ju inte så mycket så längre.. Morgonen dagen så åkte my hem vid 11 tiden och efter det så var det ju bara att sätta igång att fixa inför att nästa unge skulle komma inför nästa tjejkväll:P
Johanna kunde nämligen inte vara med på lördagen, så då hade vi en ny tjejkväll jag, stefanie och johanna. Var jätte mysigt och på dagen var vi ute på promenix i solen och tog en massa fina bilder, iaf på dom två. Sen så gick vi och beställde pizza, sjukt gott!, på kvällen blev det mys vid tvn med tvspel och så..

Idag sov vi till 12, grymt skönt. Så har vi bara tagit det lugnt hela dagen och pysslat om oss med manikyr osv^^
Stefanie och Johanna åkte till Stockholm för någon timme sen, tyvärr kunde jag inte följa med för jag ska till tandläkaren på onsdag, så orkar inte sitta åka fram och tillbaka, så åker dit på onsdag efter tandläkaren istället.

Så nu får jag väl tråka i två dagar frammåt då:(

Lägger in bilder senare, när jag fått dom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0