Rida polle?!

Sugen på lite sex med djur? varsegod!
Ja tydligen är det lagligt i Sverige;s helt jävla sjukt! sålänge djuret inte kommer till skada, men vafan ska man fråga en höna ba" hörru, hur kändes det där då? vare skönt eller?" :s
Vi sitter och har tema nu, och vi ska skriva om någon "hjärtefråga" som vi vill fördjupa oss in i och sen se vad EU har med det och göra.. eller nåt sånt;s Jag ska skriva om djurrätt, typ när man gör pällsar, djurförsök, sex med djur osv, och se hur EU ställer sig till det.  Jag fattar typ nada av vad jag ska göra, och lärarna förklarar ju så sjukt dåligt.

jaja har gjort en lite sommrigare design, men det blev inte riktigt som jag ville, men ska försöka fixa lite till när jag kommer hem sen..Men vad tycks om det som är nu då?:)

Aja slutar om 45 min, och nu väntar jag och My på att läraren ska komma och hjälpa oss, men det verkar som att han har glömt bort oss.. så vi får väl sitta här hela kvällen innan vi blir klara...

Kommentarer
Postat av: Denise

Det är jättelätt :) Du går in i stilmallen och letar upp #header, där under ändrar du färgen från vit till den du ska ha. Men hur många px laddade du upp din header i? Jag tror att den passar bättre om du laddar upp den i 900 px :)

2009-04-28 @ 19:18:00
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0