Put the brillzz on

Helskön helg har det varit!
Har inte varit hemma så mycket, vilket kanske syns i bloggen=Inga uppdateringar.
Men vad gör man inte då, när det är typ 20+ ute och man kan schteeeeka som faaen!

I fredags var jag bara i skolan en lektion då vi hade nationella i engelska, sen drog jag in till Stockholm och SÖS för att hälsa på klAnton som olyckligtvis har hamnat där. Sen mötte jag upp Johanna i Norrtälje igen för att åka hem till mig. Blev en sköning kväll med grillat och chirre på kvällen. På lördagen la vi oss vid husväggen och solade, Johanna blev röd som en smiskad barnrumpa, medan jag blev gul/brun som någon kines...:( Vi fick senare skjuts hem till Herräng till Johanna. Där hemma har vi bara tagit det chill och solat. Sov även kvar där igår så idag åkte jag hemmifrån henne till skolan istället..

Nu sitter jag och har den sjukt långa multimedian igen, och det suger rätt hårt när solen skiner så fint ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0