Påsk & godis

GLAAAAAAD PÅSK!!

sista dagen i skolan idag då innan lov, som faktiskt var jätte rolig tycker jag:D på förmiddagen så hade vi våran reklamvideo inspelning i alla grupper, och det gick galant tycker jag med ett bra resultat. Sen så hade vi bara engelska, men vi prata bara om vad vi skulle göra på lovet sen var det slut..

När jag kom hem fick jag mitt påskägg:D vet att de egentligen är på lördag man ska få, men eftersom jag ska åka ålandsbåten och så imorgon så kommer jag nog ha tillräckligt med godis sen på lördag så det jämnar ut sig.

Nog har man varit med om många påskärringar och påskgubbar genom tiderna, men alldeles nyss kom nog den sötaste påskkärringen jag någonsin sett( efter mig då när jag var liten), min gamla barndomskompis som jag inte träffat på år och dar kom med sin lilla dotter på 2 år, en liten söööööt mulatt med långt krulligt hår och utklädd me prickar i ansiktet osv.. hon var så söt så både jag och pappa smällte så han var bara tvungen att ta kort på henne^^ 

Nu ska jag bara chilla tror jag, imorgon blir det att åka till Åland med familjen och Daniel åker med till åland, fast stannar kvar där eftersom han bor där.



Sämst bildkvalitet, men jag som påskkärring när jag var
2-3 år kanske?



Kommentarer
Postat av: Mysan

ser ju nästan ut som du brukar :) hihi

2009-04-09 @ 20:17:14
URL: http://vivalamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0