Onsdag

Hejhej. Vakna upp idag och kände att jag inte orkade gå upp. Men sen kom jag på att jag la in mer ny musik på mobilen igår, och då blev jag genast gladare och gick upp. Det brukar bli så för mig att jag blir gladare när det är nåt, eller tex man har nya kläder eller nåt sånt och ska ta på sig det. Man blir så mycket gladare.  Men på bussen upptäckte jag att headsetet inte fungerar längre, men jag fick sen låna Jessicas tillfälligt, tills jag kommer hem och kan ta det gamla.

Har precis haft ArL, men är lika spårat som alltid. Tror jag är lite över speedad idag oxå, i allafall enligt Daniel. Men jag är så SJUKT taggad inför helgen asssååh.

Men nu börjar svenskan

Se ya later babyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0