Njut av livet

Riktigt sköna dagar har det varit faktiskt.
Har inte varit ett så stort fan av att sitta vid datorn nu när solen har lyst så varmt om dagarna, så har ju inte blivit så mycket bloggande då heller.

I går så var Stefanie med oss i skolan hela tiden, så när både jag och My slutat så drog vi ner på stan för att shoppa lite. Köpte en ny BH som jag letat efter, där man kan ta av banden och ha som tup, så de  var najs:) Sen så köpte vi glass och satte oss i solen på busstationen, så jävla skönt! synd att jag är så feg och inte vill gå utan smink, för då får jag ju inte så mycket färg i ansiktet, men får ta igen det i sommar istället.

Idag har jag bara varit med Stefanie, då vi har varit ute och promenerat lite och sen suttit i solen och schteeeekt och lyssnar musik. Så jävla skönt asså!  Idag har jag varit så sugen på grillat, men eftersom pappa sluta jobba så sent så får jag nöja mig med stekt entrecote(??) pommes och beaneise sås, gott det med ju:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0