Näst sista lovdagen...

Nu suger det faktiskt att det är helg, för det betyder ju bara att snart måste man gå tillbaka till skolan..

Har ju varit hos Johanna i stan i nåra dagar, och kom tillbaka igår, men har inte orkat bloggat något sen dess. Men innan vi åkte hem så åkte vi in till stan igen för 3e dagen i rad, fick med mig ett par skor H&M, vet inte om skorna passar eller är så sköna att gå i, för jag hade ont när jag prövade dom, men det var bara för att det tryckte på mitt jätte stora köttsår till skavsår som jag fått på sidan av foten. Så går det när man ska försöka vara lite fin och gå med klackskor... men på sidan av foten lixom?;s skit ont gör det iaf! men gör inte så mycket om jag inte kan ha dom, kosta bara 98 kr så..  Sen så blev det ett par klassiska guldiga pilotbrillor från H&M oxå.

Idag har det bara blivit till att slappa hemma, eller blev väckt innan 10 av att en viss Stefanie kommer inklampandes i mitt rum. det första jag tänkte var ba " vafan gör stefanie i mitt rum nu?!" men hon kom bara förbi för att hämta lite saker,. Sen somnade jag om i någon timme sådär. Sen har jag bara kollat på tv hela dagen typ,  låter det som en kul lördag eller? Nej skit tråkig kan jag lova! men så blir det när man bor i byn som Gud sket i!

Jag & Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0