Livet har sina goda stunder

Blev väckt imorse och jag sa att jag skulle åka till skolan, men mamma och pappa tyckte absolut inte att jag skulle åka, eftersom jag har ju fortfarande ont i halsen och har fått en djävulsk hosta så.. ja vad gör man inte då?:D va bara att somna om så sött..
Vakna igen vid halv 12 då jag kände hur solen tittade in mot mitt ansikte från fönstret, även fast man har rullgardin, och jag blev så jäääkla sugen på glass. Så de var ju bara att springa upp, klä på sig och sen kila iväg till macken:) så skönt att komma ut också, har inte varit ute sen i lördags;s när jag gick ute kändes de som att de var veckor sen sist ja var ute. Köpte i allafall en sandwich som jag sen satte mig med på trappan hemma i solen och åt upp:) mummmmms!!!!
                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0