It's true, life will smile for you

Det är sant, jag är extremt lycklig på ett sett utan anledning.. tror jag. Eller så är det väl bara för att sommaren och värmen är så nära som mellan tummen och pekfingret just nu:)

Jag är som vanligt seg på att blogga, men men jag är hellre glad och gör annat än att sitta framför datorn hela tiden och tråka. Juste jag har som vanligt lyckats få skavsår, men denna gång är det illa, ganska riktigt illa om jag ska vara ärlig. Jag gick med ett par pumps förra veckan som jag aldrig förr fått skavsår av, och nu fick jag ett stort ett, och det konstigaste är att det är på sidan av foten?!?! helt wierd. Och jag har haft i en hel vecka nu sjukt ont, och på senaste dar har jag börjat haltat och hela foten har gjort ont. Så därför gick jag till skolsyster idag för att kolla läget, och det rackarns såret har blivit jättejättejätte infekterat. Eller aa jag tycker inte att det ser så illa ut, men det tyckte skolsystern. Hon plåstrade om det och sa att om det inte gått över efter idag, och att min fot fortfarande är svullen så måste jag till doktorn så fort som möjligt. Det är nämligen så att om det blir infekterat och man inte gör något åt det kan det sprida sig, och eftersom jag har ont i halva foten och den är svullen så kanske det redan skett:(  Åker jag till läkaren kanske jag måste börja äta pensilin, och måste jag det kan jag inte dricka på celies fest nästa lördag:(:(:( BUUUHU! Jag amputerar fanimej hellre bort foten.. hähä, eller kanske inte..


But it's true, life still smile for you;)


Kommentarer
Postat av: madde

blogga meraa!!!! :)

2009-04-25 @ 19:22:48
URL: http://gardestad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0