at Johannas crib in v-haninge

God kväller allesammans!
eller natt kanske man ska säga. Jag är som vanligt sämst på att uppdatera i bloggen, men i'm a busy women ya know;) haha eller inte. Men jag är på besök hemma hos Johanna i västerhaninge, så det så! Ja ni, igår var vi i stan lite och Johanna träffa sin pojke Robin, och sen så sprang jag på ett annat håll och gjorde ett annat ärende medan dom två gick på bio. Vi kom hem sent på kvällen, så det blev nanna kudde på dirr typ.

Idag sov vi som stockar till typ 11 sen så gick vi upp, och ett tag senare började vi fixa oss för vi skulle ta en liten tripp in till stan. Tog ju ett tag, men efter nåra timmar flamms framför spegeln och lite dans så kom vi iväg.  I stan var det ju bara Johanna som hade turen att få slösa lite pengar på lite skit, medan jag gick där som en flåsande hund hack i hälarna på na. Det här var typ Johanna i stan idag " ÅÅÅÅH TITTA VA FIN" " ÅÅÅH DET HÄR VILL JAG HA" "ÅÅÅÅH TITTA IDA" efter typ var 5e steg man tog... Vi slutade stadsvandringen med ett fettomål på Mcdonald, I'm lovin' it!

Vi har typ flammsat runt hela dagen med min kamera oxå, Johanna har varit en riktig linslus idag,  Veckans babe, *kyss*
Men dom får jag vänta med att lägga upp fören jag kommer hem. Eller någon kan jag väl lägga upp da!! bara för att ni tjatar så mycket, mohahaha..

Mer bloggande blir det säkert imorgon, tills dess kan ni drömma om mig och Johanna;)  Puss o godnatt(er) mina söta katter:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0