Ajja bajja

Jag är så fucking värdelös på det här!

*smäll på fingrarna* jag lever ett simpelt tråkigt jävla liv långt ut i världens ände typ, endå så är jag lat för att ens en gång sätta mig ner att skriva om mitt tråkiga liv i ett simpelt inlägg?     suck asså...

Idag var det måndag igen, och yttligare en dag med finfint väder, det gillar vi!:)
Förutom att man måste sitta på multimedian i ett mörkt, kyligt rum i 2 timmar istället för att sitta ute och bli brownie i solen-.- men å andra sidan kommer jag väl aldrig bli brun för jag är för feg för att gå till skolan utan smink. MEn nog kändes de allt som att jag blev lite brun på min vänsterarm på mattelektionen idag, även fast jag vet att man inte blir brun genom fönster så blev jag fett röd på armen:o  

När vi slutat så gick jag Kimsan och Daniel till thaibutiken för att spana in om dom hade dom där mentos godisarna som dom bara har i thailand typ, Kim sa att dom fanns där, men hon ljög för mig!!! fan ta dig. Att man ska ta behöva åka till andra sidan av jordklotet att få tag på dom där godbitarna.

By the way så är jag smått förälskad i Kims härligt rosa pilotsolbrillor, vill oxå ha sånna:(  öven om jag kanske ser ut som en mupp i dom, speciellt på bilden! 

Jaja nu blir det nanna kudden! /nightynight!



" Du är så yeah yeah, wow wow, Du är så yeah yeah wow wow"

Kommentarer
Postat av: victoria

hehe okej, känns lite jobbigt när man har 7 månader kvar men farsan följer med :)

2009-04-06 @ 22:32:25
URL: http://vpetersson.blogg.se/
Postat av: victoria

Hehe ja jo jag satt i den sitsen med för inte så länge sen:p men nu runt om kring mig blir verkligen alla 18 och tar körkort så är jag typ minst haha :p kommer missa hela sommaren känns de som när alla drar på krogen :/ men men får ta igen nästa sommar hehe :) När fyller du år då? :)

2009-04-07 @ 21:24:37
URL: http://vpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0